۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

72

واقعا تبريك مي گم به خودم كه هي سعي وتلاش مي كنم وباز همشو يه جا خراب مي كنم.امروز داشتم فكر مي كردم بيام هر يك كيلو كه كم مي كنم مثلا در يك هفته،اونوقت هفته بعد رو بذارم تثبيت اون كم شدن.اينجوري كه نميشه كه!همش خرابكاري وهمش شرمنده شدن پيش شما كه وقت مي ذارين وهمراهي مي كنيد.برا همين من به اين پرچم مقدس سوگند ياد مي كنم كه به اندازه توانائي ام نسبت به خودم وبدنم احساس مسئوليت كنم.نمي دونيد چقدر از دست خودم عصباني ام .دارم ديوونه مي شم.از اين به بعد مي خوام برم يه مقدار ورزش كنم وبرقصم.آخه مي دونين برا اولين بار در عمر رژيمي شال وكلاه كردم ورفتم پياده روي.همش نيم ساعت بود ولي طپش قلب گرفتم اونوقت وقتي رسيدم اينقدر خوشم اومده بود از خودم كه رفتم يه كيم خوردم.خاك بر سرم.نمي دونم چرا عين بچه ها رفتار مي كنم.بايد سعي كنم از فردا رفتارم عاقلانه وبالغانه باشه.شما هم پليز انرژي مثبت بفرستين شايد آدم شم.

صبحانه:يك ليوان دوغ-دو خيار=70
ميانوعده:--
نهار:شله(يه چيزي شبيه حليم وپر از حبوبات وگوشت-اينجا فقط ماه رمضون مي پزند)=600(حدسي)
ميانوعده:كيم=200
ميانوعده:يك شكلات تلخ-يك ليوان شير-هلو-انگور=250
شام:دو كف دست نون پنير سبزي=100
ورزش: نيم ساعت پياده روي
ويتامين:--
كالري:1220

۶ نظر:

مهدیه گفت...

فدای دوست گلم برم من.عزیزم من هر روز اومدم بهت سر زدم ولی نمیتونستم واست نظر بزارم.نمیشد نمیدونم چرا.یا ÷نجره ات باز نمیشد یا اگه باز میشد نمیشد نظر نوشت.امروز که اومدم خدا راشکر که باز شد.عزیزم یه کم اولش سخته که با شکم مبارزه کنی.ولی بعدش عادت میکنی.ولی با این حال خیلی هم نخوردی که نگران باشی.ضمنا وزنتاونقدرا نیست که با ÷یاده روی به نفس نفس بیافتی که.هر چقدر دلت بخواد واست انرژی مثبت میفرستم.تو فقط امر کن.کرور کرور انرژی فدای یه تار موت.
اما یه نکته:جیگرم هر یک کف دست نانهای کمی حجیم مثل بربری یا سنگک 75 کالری داره.و هر یک قوطی کبریت پنیر معمولی کم چرب 60 کالری.
شامت پس حدودا میشه:150+60=210
مگر اینکه نان لواش خورده باشی که اون هر سه کف دستش 75 کالریه.
ضمنا تو چطوری صبحها دوغ میخوری؟؟؟
از همه اینا گذشته کار پیاده رویت عالی بود.افرین

گل بهار گفت...

نگین جونم به نظرم فکر خوردن مهم تر از خود خوردنه،خیلی‌ وقت‌ها گرسنه نیستیم ولی‌ میخواهیم که بخوریم،این به خاطر عادتیه که کردیم و مغز فرمان میده که الان باید بخوری،برای شکست این عادت اول شروع کن به چیز‌های کم کالری خوردن،مثلا کاهو،ذرت،خیار،یه سالاد خیار و کاهو و گوجه درست کن با ماست(به عنوان سس) بخور،یا یه قهوه دم کن بخور یا یه لیوان شیر با خرما،اولش سخته ولی‌ بعد لذتشو خیلی‌ زود میچشی

لونا گفت...

نگین جون چرا اینقدر عصبی شدی و هی خودتو دعوا میکنی.عزیزم سعی کن آرامشت رو حفظ کنی تو که انگیزه ات خیلی بالاست پس مطمئن باش موفق میشی پس لطفا گذشته رو فراموش کن...این پیاده روی که رفتی خیلی هم خوب بوده...حالا از فردا یه قراری با خودت بزار از پیاده روی که برگشتی تا یکساعت چیزی نخور بعدش هم با سبزیجات کم کالری مورد علاقه ات یه سالاد خوشمزه درست کن و سعی کن با لذت بخوریش تا اشتهای کاذبت رو از بین ببره.

شکیبا گفت...

نگین جان سلام .خسته نباشی به منم سر بزن

گلباقالي گفت...

اي بابا اين كيمي كه خوري رو اصلا بزار به حساب جايزه روز اول ورزش بوس

نیلوفر گفت...

نگین جونم سلام، چرا خانومی این قدر خودتو دعوا میکنی، بابا این شکمت گناه داره دعواش نکن باهاش مهربون باش، این قدم اول واسه ورزش خیلی عالی بوده به قول گلباقلی فکر کن بخاطر روز اول ورزش به خودت جایزه دادی, توی پست یکی از بچه ها خوندم که وقتی گرسنه میشه آب میخوره و این خیلی بهش کمک میکرده یه نفر دیگه هم گفته بود آب یخ، من جدیدا این کار و میکنم آب میخورم البته نه آب یخ آب معمولی و خیلی بهم کمک میکنه حالا تو هم امتحان کن و هر وقت دلت یه چیزی کشید آب بخور شاید از سرت پرید، من مطمئنم که تو موفق میشی، شک نکن خانومم، مرتب به خودت بگو من میتونم من لاغر میشم ، من سلامت هستم خودت هم تا میتونی واسه خودن انرژی مثبت بفرست، موفق باشی