۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

72.3---15

معجون حبوبات وسبزيجات

كالري=560

50گرم لوبيا=170

50 گرم ماش=170(اينو مطمئن نيستم)

پياز متوسط يكعدد=5

يكعدد سيب زميني متوسط=70

يكعدد هويج متوسط=40

يك گوجه فرنگي متوسط=5

سبزي تازه يا خشك به ميزان دلخواه

آبغوره نصف فنجان=20

يك قاشق كشك=60

نمك وفلفل به ميزان كافي

ابتدا لوبيا وماش را شسته وبا 4 ليوان آب بريزيد توي قابلمه وزيرش رو روشن كنيد.بعد بقيه مواد رو خرد كنيد و به لوبيا وماشتون اضافه كنيد و بذاريد بپزه.بعد كه پخت يك قاشق كشك بهش اضافه كنيد ونمك وفلفل وترشي ش رو مطابق ذائقه تون تنظيم كنيد.من بعد از پختن با گوشتكوب موادش رو كمي مي كوبم تا هم حالت لعابيش بيشتر بشه وهم نفخ حاصل از اون كمتر.بسته به اين كه چطوري دوست دارين مي تونين بذارين غليظ بشه ويا آبدار باشه.نوش جان

پ.ن:راستي شما مي تونيد از تركيب حبوبات وسبزيجات مختلف استفاده كنيد.من ديروز نصف يك فلفل دلمه اي رو بهش اضافه كردم كه خوشمزه شده بود.من اين غذا رو در دو يا سه وعده مي خورم.مثلا امروز مي خورم .شب مي خورم وفردا ظهرش هم مي خورم.بنابراين وعده هاي من كالري كمي داره ولي من محض احتياط هر ليوان رو 200 كالري مي گيرم.


***

صبحانه:يك ليوان دوغ-دو خيار=70
ميانوعده:يك سيب-يك هلو=140
ميانوعده:نون پنير-دو خيار-يك هويج كوچك=140
نهار:دوليوان معجون حبوبات رقيق=300
ميانوعده:دو خيار-يك ليوان دوغ=70
ميانوعده:يك بيسكوئيت پتي بور=50
شام:---
كاتاليزور:20 قطره زيره
ويتامين:مولتي ويتامين
ورزش:25 دقيقه بدنسازي
كالري:770

۸ نظر:

توئيگي گفت...

وايييييي بايد خيلي خوشمزه باشه
مرسي كه رسپيشو دادي
البته من حبوبات كه ميخورم به شدت ورم ميكنم . كشك هم كه هيچي ديگه . چون بدنم كلاً ورميه !
اما عاشق آش و حبوباتم . يادم ميمونه اينو امتحان كنم .

لونا گفت...

سلام نگین جون
احتمالا روز شنبه رو روز تقلب میزارم.اولش قصد نداشتم کالریمو اینقدر بیارم پایین اما وقتی اتفاقی اینطوری شد گفتم یه هفته ادامه اش بدم و بعد یه روز تقلب بزارم ببینم نتیجه اش چطوری میشه.خیلی جالبه که بعد روز تقلب وزنت کمتر هم شده.
تا حالا 2 تاغذای خوب و کم کالری ازت یاد گرفتم که فکر کنم هر دوتاشون خیلی خوشمزه باشه حالا باید درستشون کنم...این سبزی که نوشتی سبزیه چیه ؟
مرسی عزیزم برای دستور غذا.خیلی عالی داری پیش میری.امیدوارم موفق باشی

(¯`·._.:پرستش:._.·´¯) گفت...

سلام نگین عزیزم.
مرسی از دستور غذای خوشمزه ت .
باید خیلی سیر کننده باشه.
خوشحالم که حالت خوب و روبراهه و رژیم برپاست دوست گلم.
راستی امتیازات گروه رو هم نگاه کن و ببین اشکالی توی امتیازاتی که برات ثبت کردم نباشه.. اگر بود بهم حتما بگو.
:* kissss u

مریم شیکمو گفت...

بایید چیزه خوبشه اما کالریشو مطمینی؟

گل بهار گفت...

وای من اینقدر امروز هوس سالاد لوبیا قرمز و این چیزا کرده بودم که نگو،مرسی‌ از دستور غذای خوشمزت نگین جونم،راستی‌ من یه سوال داشتم این یه لیوان دوغی که صبح‌ها میخوری گرسنه ات نمیکنه؟

گل بهار گفت...

وای من اینقدر امروز هوس سالاد لوبیا قرمز و این چیزا کرده بودم که نگو،مرسی‌ از دستور غذای خوشمزت نگین جونم،راستی‌ من یه سوال داشتم این یه لیوان دوغی که صبح‌ها میخوری گرسنه ات نمیکنه؟

گل بهار گفت...

وای من اینقدر امروز هوس سالاد لوبیا قرمز و این چیزا کرده بودم که نگو،مرسی‌ از دستور غذای خوشمزت نگین جونم،راستی‌ من یه سوال داشتم این یه لیوان دوغی که صبح‌ها میخوری گرسنه ات نمیکنه؟

گل بهار گفت...

ببخشید این نمی‌‌دونم چرا ۳بار شد!!!؟؟